ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r. Termin przekazania: do 31.03.2025 r. |
|
Numer identyfikacyjny REGON: 17001522500000 |
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Szkoła Podstawowa im. mjr. Henryka Dobrzańskiego w Wandowie |
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
Telefon kontaktowy |
552751978 |
Data |
07-01-2025 |
Miejscowość |
Wandowo (wieś) |
Województwo |
pomorskie |
Powiat |
kwidzyński |
Gmina |
Gardeja (gmina wiejska) |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
1 |
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
0 |
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne |
1 |
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni 0
|
|
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
0 |
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń |
1 |
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (nie) |
|
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
|
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
|
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
|
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego |
1 |
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
0 |
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków |
|
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia Procedury ewakuacji |
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji 1
|
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość 0
|
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości 0
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: |
Budynek szkoły jest częściowo przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. Budynek posiada 5 wejść. Jedno wejście jest w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych- podjazd z poręczami, kieruje na parter. Szkoła nie posiada windy i innych urządzeń, które umożliwiają poruszanie się osób na piętrze. Na parterze jest toaleta dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózku. Na parterze pracują osoby, które ułatwią niepełnosprawnemu kontakt z innymi pracownikami. Rozmowa z osobą ze szczególnymi potrzebami może mieć miejsce w sali nr 1. Drzwi nie posiadają progów. Schody wewnątrz budynku są oznakowane kontrastową taśmą: pierwszy i ostatni stopień w każdym biegu. W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani oznaczeń w alfabecie Braille’a. Nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo. Placówka nie posiada tłumacza języka migowego. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem przewodnikiem. Szkoła nie posiada miejsca postojowego dla niepełnosprawnych |
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
Liczba prowadzonych stron internetowych |
2 |
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
Zgodna (nie) |
|
Zgodna (nie) |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
|
Zgodna (nie) |
|
![]() |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/ środków wspierających komunikowanie się? |
||
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
|
NIE (tak) |
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
|
NIE (nie) |
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
|
NIE (tak) |
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
|
NIE (tak) |
e. Przesyłanie faksów |
|
NIE (tak) |
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
|
NIE (tak) |
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
|
NIE (tak) |
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) |
||
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
|
NIE (tak) |
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
|||||||
a. Pętle indukcyjne |
TAK (nie) |
|
NIE (tak) |
||||
b. Systemy FM |
TAK (nie) |
|
NIE (tak) |
||||
c. Systemy na podczerwień (IR) |
TAK (nie) |
|
NIE (tak) |
||||
d. Systemy Bluetooth |
TAK (nie) |
|
NIE (tak) |
||||
e. Inne |
|
TAK (nie) |
|
NIE (tak) |
|||
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
|||||||
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||||
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||||
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||||
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy TAK (nie) komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
NIE (tak) |
||||||
Liczba wniosków - ogółem |
|
||||||
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
|||||||
|
|
||||||
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: |
|||||||
|
|||||||
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
dostęp alternatywny? |
||
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
|
|
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
|
|
z tego w postaci wsparcia technicznego |
|
|
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
|
|
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) |
||
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
||
|
|
|
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał TAK (nie) NIE (tak)
|
|
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
|
|
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
|
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
||
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności Bariery prawne (nie) Opis słowny |
||
|
|
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
||
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
|
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
|
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
|
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej |
|
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej Bariery prawne (nie) Opis słowny |
||
|
|
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
||
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
|
|
z tego pozytywnie rozpatrzonych |
|
|
z tego negatywnie rozpatrzonych |
|
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi Bariery prawne (nie) Opis słowny |
||
|
|
|
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Dobrzańskiego w Wandowie